Bill and Tom Kaulitz Twincest

Bill and Tom Kaulitz Twincest

19 lipca 2014

Uwaga!

Wiem, że dawno nic nie było, ale mam tą przyjemność teraz poinformować, że niebawem znów coś się pojawi. Ale coś zupełnie nowego. Pewnie często tak się zdarza, że pisający traci wenę całkowicie. Mnie to właśnie spotkało. T.T Nic na to nie poradzę, ale urodziło mi się coś nowego. Wydaje mi się, że będzie to coś dość... niekonwencjonalnego? Może nie aż tak, ale trochę na pewno, jeśli chodzi o postać Billa. Nie wiem jak długo pociągnę to opowiadanie, pewnie nie będzie zbyt długie. Zapewne zamknę je w około 20 rozdziałach, a może nawet nie. Co z tymi, które już są od dawna publikowane? Nie mam pojęcia. o.O Na razie oficjalnie zawieszam je do odwołania.
Odcinek nowego opowiadania będzie pojawiać się myślę przynajmniej raz w tygodniu. Nie mam teraz też tyle czasu co kiedyś na pisanie. Mam nadzieję, że będzie tu jeszcze ktoś kto będzie chciał je czytać. :)
To do zobaczenia i dziękuję za dotychczasową obecność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz